Gezinsvoorstelling Crescendo en leerlingen

Donderdag 20 april vond er een unieke samenwerking plaats tussen de leerlingen, leerkrachten van de De Witte School en een groep muzikanten van Crescendo. Willeke Kouwenhoven heeft de musical “Prinses Victoria” geschreven en deze werd zelfs twee keer uitgevoerd in de bomvolle aula van het Northgo College die speciaal voor deze gelegenheid was gehuurd.
Alle leerlingen namen op hun eigen manier deel aan de musical. Er werd gezongen, op boomwhackers gespeeld en er werd zelfs door een hele groep op de blokfluit met het orkest meegespeeld. De leerkrachten van de Witteschool speelden hun rol met verve waarbij alle aanwezigen helemaal werden meegenomen in het spannende verhaal. Gelukkig liep alles goed af en leefden zij nog lang en gelukkig.
Er kan door iedereen worden teruggekeken op een zeer geslaagde avond waar heel veel werk aan voorafgegaan is.

QR code voor donaties Stichting Vrienden van De Witte School